Ikerketa beken eskaera - egoitza
Ikerketa beken eskaera
Epeak
2024ko otsailaren 29tik martxoaren 27 arte, biak barne.
Aurkeztu beharreko agiriak
- Curriculum Vitaea eta alegatutako prestakuntzari eta esperientziari buruzko egiaztagiriak.
- Ikerketa proiektua azaltzen duen memoria
- Irakasle espezialistaren txostena-abala
Ofizioz egiaztatzeari uko eginez gero:
- NANaren fotokopia (edo beste edozein identifikazio dokumentu baliokide) modu presentzialean.
- Zerga-betebeharrak egunean izatearen ziurtagiria
- Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak egunean izatearen ziurtagiria
Informazio gehiago
Artxiboko eta Dokumentuak Kudeatzeko Zerbitzua
Helbidea: Zumakadi ibilbidea, 21.
01006 Gasteiz
Tel.: 945 181 927
Posta elektronikoa: archivo@araba.eus
Zer behar dut?
BAKQ
Ziurtagiri digitala
a) Bitarteko elektronikoak: Arabako Foru Aldundiaren Egoitza Elektronikoan horretarako eskuragarri dagoen inprimakia bete behar da. Horretarako, eskatzaileek Arabako Foru Aldundiak onartutako ziurtagiri elektronikoren bat eduki beharko dute. Argibide gehiago, hemen.
b) Aurrez aurre: Arabako Foru Aldundiaren Erregistro Orokorrean (Probintzia plaza 5), edo Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16 artikuluan aurreikusitako gainerako moduetako edozeinetan.
Atal honetan jasotako moduan aurkezten diren eskabideak deialdi honetako 2. eranskineko eredura egokitu beharko dira.