Zer egin dezaket Egoitza elektronikoan?

AFAren Egoitza elektronikoaren bidez (diputaciondigital) zera egin dezakezu:

1. Argibideak eskuratu, gai hauei buruz:

Egoitza elektronikoari berari buruz (funtzionamendua, albisteak, laguntzak, araudia, onartutako ziurtagiri elektronikoak, eta abar).

Zerbitzuei buruz (oinarrizko deskribapena, aurkezteko epeak, beharrezko agiriak, eta abar).

 

2. Egoitza elektronikoaren zerbitzu telematikoak erabili, hala nola:

  • Dirulaguntzak eskatzea.
  • Zerga izapideak egitea.
  • Eta abar.

Eskuragarri dauden zerbitzuak zenbait alderdiren arabera alda daitezke: aurkezteko epeen arabera, horiek erabiltzeko betekizunen arabera, eta abar. Unean-unean eskuragarri dauden zerbitzuak kontsultatzeko, zerbitzuen bilatzaile aurreratua erabil dezakezu.

 

3. Norbere informazioa kudeatu, aukera hauen bitartez:

  • Nire datuak: datu pertsonalak eta harremanetarako datuak kontsultatu eta eguneratu ahal dira.
  • Nire izapideak: zerbitzu batzuen egoeraren berri ematen du, interesdun agertzen bazara, alegia.
  • Nire jardunak: AldundiDigitalean egin dituzun ekintzak eta konexioak kontsultatu ahal dira.
  • Nire abisuak: zuri interesatzen zaizkizun prozeduren eguneratzearen berri ematen du.
  • Nire baimenduak eta Nire baimenak: baimenak kudeatzeko aukera ematen dute, egoitzaren beste erabiltzaile batzuek (baimenduek) baimen emailearen kontura beste eragiketa batzuk egin ditzaten.
  • Nire agiriak: zenbait zerbitzu modu telematikoan izapidetzeko erantsi dituzun agiriak kontsultatu ahal dira.
  • Nire postontzia: jakinarazpen automatikoen plataformarako sarbidea dago. AFAk onartzen duen plataforma da.
  • Gogokoak: egoitzaren barruan gogokotzat dituzun zerbitzuetara sarbide zuzenak daude.