TR Interkoop laguntzaren justifikazioa - egoitza
Interkoop laguntzaren justifikazioa 2022
Epeak
2023ko urriaren 27ra arte
Aurkeztu beharreko agiriak
Frogagiria egoitza elektronikoaren bitartez eransteko, egoitzan identifikatu eta "Nire espedienteak" atalera sartzea beharrezkoa da.
Dirulaguntzaren bigarren zatia ordaindu eta lehenbiziko ordainketa frogatutzat jotzeko, onuradunak, 2023ko urriaren 27an, hura barne, amaituko den epean, INTERKOOP 2022 dirulaguntzen deialdiaren 13.4. artikuluan zehazten den dokumentazioa aurkeztu beharko du eta hurrengo puntuetan laburbiltzen da:
-
Egindako jarduera guztien azken memoria.
-
Fakturak eta merkataritzako trafiko juridikoan antzeko balio frogagarria edo antzeko administrazio eraginkortasuna duten bestelako agiriak.
-
Bidaia gasturik badago, bidaia egin duten pertsonen zerrenda eta ontziratze txartelen kopiak, halakorik egon bada.
-
Eskaintza hirukoitza eta arrazoitzeko txostena, dagokion kasuan.
-
Egindako gastuen ordainketaren egiaztagiriak:
Kanpoko gastuaren kasuan, dagokion banku transferentzia edo merkataritzako trafiko juridikoan pareko froga balioa duen beste agiriren bat erabiliko da, baldin eta pertsona ordaintzailea eta onuraduna, zenbatekoa, ordaintzeko data eta kontzeptua zehazten badira.
Proiektuarekin lotura zuzena duen barneko gastuaren kasuan, bidaiak direla eta kanpoan dauden egunei dagozkienak, nominak eta Gizarte Segurantzarako kotizazioak ordaindu izana eta ordutegi kostua frogatu beharko dira, hauek erabiliz:
-
Urteko lanaldia, aplikatuko den lan hitzarmen kolektiboarekin bat etorriz.
-
Dagozkion nominak eta bankuko laburpenak edo transferentzia telematikoen aginduak.
-
Kotizazioen likidazioaren zerrenda (RLC) (lehen TC1), gizarte segurantzaren aplikazioaren bitartez sortua, eta ordainketaren banku laburpena.
-
Langileen izenen zerrenda (RNT) (lehen TC2), gizarte segurantzaren aplikazioaren bitartez sortua.
Erantzukizunpeko adierazpena, kopiak eta jatorrizkoak bat etortzeari buruzkoa. Adierazi beharko da erantsitako fitxategiak jatorrizkoen benetako irudiak direla, jatorrizko dokumentuak eskaera egin duen erakundearen esku daudela eta Arabako Foru Aldundiaren esku jarriko direla, hark hala eskatuz gero.
Informazio gehiago
Izapide horretan edo webetik formularioa sortzean gorabeheraren bat gertatuz gero, jarri harremanetan aldundi digitaleko erabiltzailearen arretarako zentroarekin, mezu elektronikoa helbide honetara bidalita: diputaciondigital@araba.eus
945 569 028 telefonora ere deitu dezakezu, astelehenetik ostiralera, 8:15etik 14:30era jaiegunetan izan ezik.
Deialdi honi loturiko beste edozein argibide funtzional behar izanez gero, jar zaitez harremanetan Arabako Foru Aldundiko Ekonomia Garapenaren Zuzendaritzarekin (945.18.18.18 - luz.: 52323), astelehenetik ostiralera, 8:15etik 14:30era jaiegunetan izan ezik.
Zer behar dut?
Izapide hau Egoitza elektronikoaren bitartez soilik egin daiteke.