Obra txikiak gauzatzeko dirulaguntzak justifikatzea. 2022ko deialdia

Izapidetu

Epeak

Irekita

Aurkeztu beharreko agiriak

Dirulaguntza onartu ondoren, laguntza justifikatzeko dokumentazioa Egoitza elektronikoan aurkeztuko da. Horretarako, arlo pertsonalean, nire espedienteetara sartu behar da, honako dokumentazio hau erantsita:

 

Aurkeztu beharreko dokumentazioa Zabalgarriaren izena

1.- Obra-fakturak eta/edo ziurtagiriak

Dirulaguntza jaso duen toki-erakundearen izenean emandakoak.

Faktura-ziurtagiria

2.- Erakunde onuradunak fakturak onartu izanaren ziurtagiria

Faktura onartzea (deskargatu beharreko eredu normalizatua)

3.- Erantzukizunpeko adierazpena

Arabako Foru Aldundiaren Egoitza elektronikoaren bidez emandako laguntza justifikatzeko aurkeztutako dokumentazioa bat datorrela jatorrizko dokumentazioarekin, eta erakunde onuradunaren legezko helbidean dagoela.

Erantzukizunpeko adierazpena (deskargatu beharreko eredu normalizatua)

4.- Fakturen ordainagiriak

(Ez badituzu une horretan aurkezten, aipatutako egiaztagiriak bidali beharko dituzu, gehienez ere bi hilabeteko epean, dirulaguntza jaso zenuen egunetik zenbatzen hasita).

Ordainagiria

 

Beste pertsona batek laguntza eta espedienteak kudeatzea nahi izanez gero, horietara sartzeko aurretiko baimen batek egon behar du.

Gogaratu lehenik inprimakiak zure ekipora deskargatu behar dituzula betetzen hasi baino lehen ez bete zuzenean nabigatzailean:

Informazio gehiago

Webetik formularioa sortzean gorabeheraren bat gertatuz gero, jo aldundi digitaleko erabiltzailearen arretarako zentrora: diputaciondigital@araba.eus 

945 569 028 telefonora ere deitu dezakezu, astelehenetik ostiralera, 8:15etik 14:30era, jaiegunetan izan ezik.

Beste edozein kontsulta egiteko Obra Txikiak Egiteko Programaren 2019ko deialdiaren gainean, Lurralde Orekaren Zuzendaritzako Toki eta Udalerriaz gaindiko Azpiegituren Sustapenaren eta Finantzaketaren Zerbitzura jo dezakezu (945 18 18 18 - luzapena 52440 Ana eta luzapena 52351 Usue), 8:15etik 14:30era, jaiegunetan izan ezik.

Zer behar dut?

  • Toki erakundeek justifikazio dokumentua Arabako Foru Aldundiko Egoitza elektronikoaren bitartez aurkeztu beharko dute; horretarako aurrez eskatzaileek ziurtagiri elektronikoa eduki beharko dute. Egoitza Elektronikora sartzeko hainbat aukerei buruzko informazioa eta erakunde ziurtagiri-emaile baten ziurtagiri elektronikoaren eskaera non egin behar den honako atal honetan dago: Ezagutu egoitza – Nola sartu. 

    10 MB baino tamaina handiagoa duen dokumentazioa Arabako Foru Aldundiaren Erregistro Orokorrean aurkeztu ahal izango da, baita horrekin hitzarmena duten toki erakundeetako erregistro orokorretan ere.

Egoitza elektronikoaren bitartez soilik egin daiteke. 

Izapidetu