Landa bideetarako laguntzen eskaera - egoitza
Landa bideetarako laguntzen eskaera
Epeak
2024ko urtarrilaren 8tik otsailaren 2ra, biak barne.
Aurkeztu beharreko agiriak
Lehenengo fasea: laguntza eskatzeko
- AFAren Egoitza elektronikoan aurki daitekeen izapide espezifikoa egitea edo inprimaki normalizatuan betetako eskabidea AFAren Erregistro Elektroniko Komunean erregistratzea.
EZ bazaio AFAri idazteko eskatzen:
- Eskatutako bideak konpontzeko aurrekontu xehatua, obra-unitateak eta horien neurketak zehaztuta.
- Eskatutako bideetan egin beharreko inbertsioari buruzko proiektua.
- Baimen sektorialak (URA, etab.) baimentzeko eta izapidetzeko eskaera, beharrezkoa bada
Deialdia ebatzi ondoren, eta soilik ebazpen positiboa jasotzen bada, erakundeak honako hauek aurkeztu beharko ditu: finantza-plana eta kontratazioari buruzko dokumentazioa, obrak hasi aurretik.
Bigarren fasea: laguntza ordaintzea eskatzeko
- Laguntza ordaintzeko eskabidea inprimaki normalizatuan erregistratzea AFAren Erregistro Elektroniko Komunean.
- Obra-unitate zehatzak dituzten fakturak.
- Fakturen ordainketaren justifikatzailea.
- Kopiak jatorrizkoekin bat datozela adierazten duen erantzukizunpeko adierazpena.
- Enpresa esleipendunari kobratzeko lagapena egin nahi badiote, Lagapen dokumentua entregatu beharko dute, bigarren koadroa edo "LAGAPEN" atala bakarrik betez. Jatorrizko dokumentua bulegoan aurkeztu behar dute.
Informazio gehiago
Ordutegia: Astelehenetik ostiralera 8:15etik 14:30era.
Zer behar dut?
Eskaera hau bete ondoren, Egoitza elektronikoaren esteka honetan erregistratu eta beharrezko dokumentazioa erantsi behar duzu.
Egoitza elektronikora sartzeko:
- BAKQ
- Ziurtagiri digitala
Egoitza elektronikotik soilik egin daiteke.